
Každá taková lunární stanice má dle mínění Abrahamova přibližně 12˚51̕27̕̕. Jména jednotlivých stanic osmé sféry jsou tyto:
v podobném pořadí podle stupňů, minut a vteřin mají také další stanice své počátky tak, že v prvním znamení čtvrtě tři, v dalších dvou pak dvě stanice počínají. U Hlavy Raka počíná tedy sedmero následujících stanic.
22. Sadabecha neb Zobeboluh nebo Zandeldena, tj. pastýř, počíná u Hlavy Kozoroha, prospívá útěku služebníků a zajatých, posiluje uzdravení.
23. Sebadola nebo Zobrach, tj. pohlcující, je příznivá rozlukám. Osvobození zajatých a hojení chorob.
24. Sadabath nebo Chadezoab, tj. Šťastná hvězda; podporuje blahovůli manželskou, vojákům dává vítězství, škodí však v úředních jednáních.
25. Sadalabra nebo Sadalachia, tj. motýl nebo rozpětí, podporuje obležení a pomstu, ničí nepřátele, přivádí rozluky, propůjčuje trvání stavbám a věznění; urychluje poselství, podporuje vázání uzlu a očarování lidského údu, takže nemůže již sloužiti.
26. Alfarg nebo Ftagal Mokaden, tj. první tvůrce; podporuje lásku a svornost, blaho zajatých, ničí budovy a žaláře.
27. Alcharya nebo Alhalgalmoad, tj. druhý tvůrce; rozmnožuje výnos žní, mzdu a zisk, hojí nemoce; škodlivá je však budovám, prodlužuje uvěznění, přináší lodníkům nebezpečí a zesiluje každý zlý úmysl.
28. Albotham nebo Alchalh, tj ryba, rozmnožuje výnos žní a obchodu, vede cestující jistě nebezpečnými místy, přináší manželům radost, avšak utvrzuje uvěznění a působí ztrátu pokladů.
neboť působí podivuhodně na všechny věci podměsíční. Staří mudrci podkládali jednotlivým stanicím zvláštní obrazce, pečetě a vládnoucí inteligence a jejich silami dovedli rozmanitě operovati. Pro první stanici hotovili, aby někoho zničili, na železném prstenu obraz černého muže, jenž byl oděn v žíněném rouchu, měl pás a levicí vrhal oštěp. Tímto obrazcem pečetili černý vosk, okouřili obrazec tekutým storaxem, přičemž mumlali proklínání. Pro druhou stanici pečetili proti hněvu velmože a u jeho usmíření bílý vosk a mastix obrazcem korunovaného krále a okuřovali jej dřevem aloe.
jenž měl čtyřhranní lístek, obraz krásně oblečené ženy, sedící na trůnu a pravicí podpírající hlavu. Tímto obrazcem pečetili a okouřili jej mošusem, kafrem a vonným hřebíčkem. Tento obrazec přinášel dle jejich tvrzení štěstí a vše dobré.
pečetili do červeného vosku obraz válečníka na koni, jenž v pravici držel hada, a okuřovali obrazec červenou myrhou a storaxem. Pro pátou stanici, aby docílili přízně králů a úředníků, jakož i dobrých příjmů, hotovili stříbrné pečetidlo s obrazem lidské hlavy a okuřovali santalovým dřevem.
pečetili dva sebe objímající obrazy do bílého vosku a okuřovali dřevem aloe a ambrou.
Pro sedmou stanici, aby obdrželi všeho dobra, vytvářeli ve stříbře obraz lepě oděného muže, jenž jako prosebník či modlící se ruce napřahoval k nebi a okuřovali libovonným kořením.
vytvářeli cínové pečetidlo s obrazem orla s lidským obličejem a okuřovali sírou. Pro devátou stanici, aby vyvolali nemoc, vytvářeli olověné pečetidlo s obrazem muže zbaveného pohlaví, jenž si rukama zakrýval oči, a okuřovali smrkovou pryskyřicí. Pro desátou stanici, aby pomohli porodu a uzdravili nemocného, vytvořili zlaté pečetidlo lví hlavou a okuřovali ambrou. Pro jedenáctou stanici, aby probudili bázeň, uctivost a vážnost, vytvořili ze zlatého plátku pečetidlo s obrazem člověka jedoucího na lvu, jenž levicí držel lva za uši a v pravici napřahoval kopí. Okuřovali libovonným kořením a šafránem.
zápasícího s mužem a okuřovali lvími chlupy a čertovým lejnem. Pro třináctou stanici, aby upevnili věrnost mezi manžely a zrušili kouzlo uzlové smyčky, vytvářeli obrazce pro obě části, pro mužskou v červeném a pro ženu v bílém vosku, spojili obě v objetí a okuřovali ambrou a dřevem aloe. Pro čtrnáctou stanici, aby způsobili odloučení muže a ženy, vytvořili jako pečetidlo v mědi obrazec psa kousajícího se do ocasu a okuřovali chlupy černého psa a černého kocoura.. Pro patnáctou stanici, aby získali přátelství a blahovůli, vytvořili jako pečeť obraz sedícího a dopis čtoucího muže a okuřovali kadidlem a muškátovým ořechem. Pro šestnáctou stanici, aby docílili zisku v obchodě, vytvořili stříbrné pečetidlo s obrazem muže sedícího na trůnu a držícího v ruce váhy a okuřovali libovonným kořením. Pro sedmnáctou stanici pečetili proti zlodějům a lupičům železným pečetidlem obraz opice a okuřovali opičími chlupy.
XVIII - LUNA (Kof = Ryby, Pisces) - Tarot
jenž svůj ohon nesl nad svou hlavou, a okuřovali jelením rohem. Tomuto obrazci připisovala se také moc zaháněti hady a vše jedovaté z místa. Kde byl zakopán.
Pro devatenáctou stanici, aby ulehčili porod a přivodili očištění, hotovili měděné pečetidlo s obrazem ženy zakrývající si rukama obličej a okuřovali tekutým storaxem.
Pro dvacátou stanici, sloužící lovu, hotovili cínové pečetidlo s obrazem střelce, z poloviny člověka a z poloviny koně, a okuřovali liščí hlavou.
Pro dvacátou první stanici, aby přivodili druhému škody, hotovili obraz muže majícího dvě tváře, vpředu a vzadu, okuřovali sírou a jantarem a položili obrazec se sírou, jantarem a vlasy toho, komu mělo býti ublíženo, do měděné schránky.
majícího na nohou křídla a nesoucího na hlavě přilbu a okuřovali rtutí. Pro dvacátou třetí stanici k zničení a pustošení, vytvářeli v železe obraz kocoura s psí hlavou, okouřili pečeť psími chlupy a zakopali ji na místo, jemuž mělo být ublíženo. Pro dvacátou čtvrtou stanici, aby rozmnožili stáda, vzali roh skopce, býka, kozla, aneb všeobecně toho zvířete, jehož stáda hodlali rozmnožiti, a vtiskli do něho železným pečetidlem obraz kojící ženy. Roh zavěsili zvířeti, jež bylo vůdcem stáda, na krk, aneb vtiskli pečeť na jeho roh. Pro dvacátou pátou stanici k úrodě rostlin a k žním vytvořili pečeť v dřevu fíkovém s obrazem člověka sázejícího strom, okouřili fíkovými květy a pověsili na strom. Pro dvacátou šestou stanici vtiskli, aby získali lásky a přízně, do bílého vosku a mastixu obraz ženy myjící si a česající si vlasy a okouřili jej vonným kořením. Pro dvacátou sedmou stanici, aby zničili prameny, studně, minerální vody a lázně, vytvořili z červené země obraz okřídlené, prázdné a proděravělé nádoby, kterou držel muž v rukou, vypálili jej, a pak s čertovým lejnem a tekutým storaxem jej ponořili aneb zakopali ve studni či pramenu, jejž chtěli zničiti.
okouřili ji kůži mořské ryby a vhodili ji do vody, kde chtěli ryby shromážditi.
Mimo obrazů psali zároveň také jména jim náležejícíh duchů, jakož i jejich charaktery do pečeti a dále používali i kouzelných formulí k docílení svého úmyslu.
©PannaCz.com Noetika - Heinrich Cornelius Agrippa z Nettesheimu : Okultní filosofie, kniha druhá, 2.přepracované a doplněné vydání, nakladatelství Trigon 2004 - přepracovala Sára.